Taxe de livrare și modalități de expediere a produselor comandate

Coletul conținând comanda dumneavoastră va fi expediat la adresa menționată și trimiterea se face Fan Courier, iar taxa de livrare este de 25 RON, indiferent de valoarea produselor.

Taxa de livrare se adaugă la valoarea comenzii. Taxa de livrare se va regăsi în factură adăugată la valoarea produselor.

Vă rugăm să precizați numărul de mobil la care puteți fi contactat de către curier.

În perioada 30 iulie - 4 august 2022 nu se fac livrări. Toate comenzile primite în această perioadă se vor expedia începând cu data de 5 august 2022.

Comenzile plasate de luni până vineri și duminica se expediază în maxim 24 de ore, iar comenzile plasate simbăta se expediază în 48 de ore.
Produsele se livrează din stoc, exceptie făcând perioadele cu un volum foarte mare de comenzi unde termenul de livrare va suferi modificări, clientul urmând să fie anunțat imediat.

 

Modalități de plată

Plata produselor comandate se poate face:

  • ramburs
  • cu cardul bancar

Plată cu cardul cărți Dan DoboșSe poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în
condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele
VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod
CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dumneavoastră este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează
datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată
către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de
schimb al băncii dumneavoastră.

IMPORTANT: Pentru plățile cu card bancar, tranzacția va apărea pe extrasul de cont al clientului plătitor ca DOBOS.

Anularea și rambursarea tranzacției

Produsele pot fi returnate într-un interval de 3 zile de la data intrării în posesie numai dacă au fost deteriorate în timpul transportului. În cazul în care clientul nu dorește înlocuirea produselor deteriorate în timpul transportului, se va procedar la rambursarea fondurilor.  Rambursarea fondurilor se face în maxim 10 zile de la primirea returului, prin aceeași metodă folosită la plată.

Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.